Saturday, June 18, 2011

- hari yang di nanti untuk sem DUA -

17 Jun 2011 . result degree untuk student UiTM . berdebarnya hati macam nak gugur jantung . 

17 Jun 2011 (hari kejadian)
pukul 11 pagi aku terus bukak wifi rumah semata-mata nak tengok result . terus bukak email . 1st time tgk agak blur . hahahaha . ye lah, keputusan 2 terlalu bagus untuk aku yang boleh TERtidur time exam . giler tak . hahahahaha . but sangatSANGAT bersyukur kepada ALLAH . aku lepas tengok result aku tak tunjuk kat sapaSAPA . then, aku agak blur dgn pointer yang diberi sebab ada 2pointer . 1 current sem, 1 lagi tah mende tah . dan AKHIRNYA aku tahu yang aku dapat 3.XX . meningkat sangat dari sem lepas . pastu aku pun kononKONON nak banggakan ayah then ayah cakap ' walaupun ayah tengah sakit, anakANAK ayah semua dapat keputusan cemerlang.' aku senyum jer . ALHAMDULILAH, ayah bersyukur jugak .
ALHAMDULILAH . walaupun lagi sikit nak dapat DEAN LIST (DL) tapi bukan rezeki aku untuk sem ni . INSYALLAH sem depan aku akan cuba dapatkan DL itu khas untuk MAMA dan AYAH .

*ayah, semoga cepat sembuh . ila rindu kan ayah yang sihat  :')

No comments:

Post a Comment