Sunday, July 3, 2011

- 21 tahun -

24 jun 2011, genap 21 tahun umur aku . alhamdulilah, ALLAH masih memberi keizinan untuk aku terus bernafas dibumi ini . time ni sepatutnya aku berada di MELAKA tetapi disebabkan ayah yang sedang sakit dan memerlukan aku disisinya, jadi aku pun membatalkan segalam program di sana .
tahun ni, tak adaa yang special pun . just wish kat wall facebook aku yang banyak (Bella Senpai) namun ada sesuatu yang istimewa hari kelahiran aku tahun ni, AKU DAPAT HADIAH DARI ABANG POSMEN ! hahahaha, ni semua kerja housemate aku . petang 24 jun, aku membawa ayah berjalanjalan di halaman rumah dan tibatiba makcik depan bawak satu kotak besau, then dia cakap awak punya hadiah posmen tuu salah bagi . aku pun amik and bukak . inilah hadiah nya, THANKS A LOTS to Zai IrmalaNur Rabeatul Adawiyah dan Rahil .

HADIAH :D

topi yang comel !

berserta surat yang panjang lebau (luahan hati kot) :D

korang, aku sayang korang sangatsangat + gilagila . hahahaha . sumpah rindu gila kat rumah sewa and semua housemate !

No comments:

Post a Comment